25. prosince 2008

Na vyhlídce

Slíbil jsem nedávno, že sem dám fotku nového orientačního panelu na vyhlídce Šilerka. Tady je. A navíc - v srpnu jsem zmiňoval, že město Cvikov připravuje turistický okruh kolem Zeleného vrchu. Už je provozu, dobře vyznačen. U vyhlídky Šilerka je navíc vybudována hezká dřevěná zastřešená lavička.

Ale získat foto nebylo jednoduché, chtěli jsme si zkrátit cestu přes na opuštěné pastviny a zapadl jsem po lýtka do bahna. Mohl jsem si tak zavzpomínat na slavnou scénu z Krále Šumavy. Ale při nule na teploměru to zase tak zábavný zážitek nebyl, zvláště, pokud manželka následně prohlásila zimní vysoké boty za silně nevhodné pro takový výlet a pravila, abych raději rovnou chodil v holinkách. A to se mi ty boty z toho bahna podařilo vytáhnout a doma vyprat!

Nové věci přibývají, ale bohužel některé staré věci mizí. V dubnu 2005 byl opraven Mariánský sloup na začátku Trávnika u silnice ze Cvikova. Teď z něj zase zmizela soška P.Marie, jen v poli byl pohozený dřevěný žebřík.

Zato vyhořelá chalupa v Naději (o požáru jsem psal v lednu letošního roku) bude skoro přesně do roka a dne obnovena.


Komentáře: Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]





<< Domovská stránka

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Přihlášení k odběru Příspěvky [Atom]