14. září 2009

Žaluji

Již jsem zde zmiňoval, že starý hřbitov v Naději byl v šedesátých letech obětí vandalů a že byl následně v r. 1969 na žádost MNV Cvikov zlikvidován (údajně technikou sovětských vojsk). Dostalo se mi do rukou pár starých fotografií výsledku této likvidace – a musím říci, že jsem se zastyděl. Takový způsob neúcty k mrtvým je otřesný. V té době jsem zde nebyl a dodnes jsem předpokládal, že náhrobky byly sejmuty a hřbitov pak zasypán. Podle přiložených fotografií se jednalo o bezohledné vybagrování hrob nehrob, kost nekost ….

Žijí-li ještě dnes tehdejší funkcionáři MNV Cvikov, měli by se alespoň dodatečně zastydět.


Komentáře: Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]





<< Domovská stránka

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Přihlášení k odběru Příspěvky [Atom]