28. června 2011

Dražba

13. července bude firma EURODRAŽBY vydražovat chalupu čp. 11 v horní části Trávníka. Vyvolávací cena je 150 tisíc Kč. Dražební vyhláška s podrobnostmi je na adrese

http://img.sreality.cz/advertpdf/201105/1912/dd/4dd50cccdd6fc1b9b4120300.pdf

Ačkoliv prohlídka objektu byla pro zájemce stanovena na 27. a 29. června, trousí se okukovatelé okolo už alespoň 14 dní. Doufejme, že nový nabyvatel bude slušný chalupář.

Připojen je obrázek objektu, převzatý z webu realitní firmy SREALITY, kde je dražba inzerována.


Komentáře:
Koukám že chalupa je dochovaná pěkně v původním vzhledu, patrně ,,díky´´ tomu že se o ní moc nepečovalo..i plot je z hlediska krajinného rázu ten nejlepší,z půlkulatin. Takže jsem zvědavý kdo tu chalupu koupí, někteří se vrhnou do takové přestavby, že z lidových staveb udělají něco na způsob panelákového bytu, bohužel :/ třeba vymění dřevěná okna za vyklápěcí plastová, doprostřed štídu namontují satelit, na pozemku vyrostou podivné zahradní altány a přístřešky. jak jsem si všimnul, zas taková kontrola ze strany CHKO není..do Trávníku zdraví Mates
 
Tahle chalupa vypadá skvěle!Nedávno jsme kupovali podobnou, sice je to už dávno asi prodané, ale až nyní jsem se k článku dostal a když jsem ji viděl musel jsem to napsat, protože tu co máme nyní si nemůžu vynachválit, vypadá hodně podobně, kupovali jsme s pomocí http://www.eurobydleni.cz/
 
Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]





<< Domovská stránka

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Přihlášení k odběru Příspěvky [Atom]