30. června 2014

Trochu humoru na začátek prázdnin

Tento text běhá po internetu a věřím, že i vás pobaví:


Jednou odpoledne vlezl na náš dvoreček starší a zdá se, že unavený, pes. Protože měl obojek a vypadal jako dobře živený, usoudil jsem že není bez domova. Přišel si ke mně pro podrbání a pak šel se mnou do domu. V hale si našel koutek a uložil se ke spánku.


Za hodinu vstal, šel ke dveřím a já ho pustil ven.

Druhý den odpoledne přišel zase, nechal se pohladit a zase hodinu spal v hale. To se opakovalo několik dní.  Proto jsem mu na obojek připevnil lísteček s textem:
Chtěl bych vědět, kdo je majitelem tohohle milého pejska a zeptat se, jestli víte, že skoro každé odpoledne se chodí k nám prospat?

Druhý den pejsek přišel jako obvykle a na obojku měl jiný lísteček:
Náš Rex žije v domě se 6 dětmi, z nichž dvě nejsou starší než 3 roky. Zřejmě se snaží trochu prospat. Mohla bych zítra přijít s ním?


Komentáře:
Nazdar milovniku pejsku Zdendo, tento pribeh mi lezi u srdce! Nas Rex vypadal skutecne unaveny. Nase dcera Renata se pta, zdali by si k vam mohla tez prijit odpocinout od sveho sice roztomileho, ale moc ziveho synka ( 9 mesicu!)
prosim dej vedet.....
Zdtavi Lexa z Canady.
 
POTŘEBUJETE PŮJČENÍ NEBO CHCETE UDĚLAT VAŠE DOMY, VYPLATIT BILLY, ROZŠÍŘIT VÁŠ OBCHOD S 3% ÚROKEM? HLEDEJTE DALŠÍ KONTAKT Via: Peterheymannloanoffer@gmail.com
 
Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]





<< Domovská stránka

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Přihlášení k odběru Příspěvky [Atom]